reis en eerste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bep Lans - WaarBenJij.nu reis en eerste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bep Lans - WaarBenJij.nu

reis en eerste dag

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Bep

27 September 2011 | Indonesië, Batavia

Om half negen bracht Frans ons naar Schiphol. Ruim op tijd waren we daar.
Omdat het reisbureau onze instapkaarten al had geregeld hoefden we niet achteraan bij de lange rij te staan maar konden gelijk doorlopen naar bagage drop off. Fantastische service van het reisbureau.
Met een half uurtje vertraging vertrokken we van Schiphol. Het was een behoorlijke lange zit naar Kuala Lumpur. Van slapen kwam niet veel,ondanks onze slaappillen. Het vliegtuig van Malaysia Airlines is goed, behoorlijke beenruimte en het eten is voor vliegtuigeten heel goed. Bob heeft zowaar alles wat hij kreeg opgegeten.
In Kuala Lumpur hadden we 3 uur overstaptijd en toen het laatste stukje. Toen ging mijn slaappil werken en viel ik steeds in slaap.
Om 12.00 uur Bali tijd kwamen we aan en werden we opgewacht door een leuk indonesisch meisje. We werden afgeleverd in ons resort, Sari Sanur.
De ruime bungalows liggen rondom het zwembad en zijn heerlijk per bungalow omzoomd met een muur. Goed voor de privacy. We hadden alleen een bungalow verwacht met twee kamers, zoals in De Jong Intratours stond omschreven. En dat was ook de reden dat we voor dit resort hadden gekozen. Dat bleek niet het geval, geen een bungalow heeft twee kamers. Alleen een familiehotel. Hierover is dus het laatste woord nog niet gesproken.
Verder genieten we gezeten op ons terras van alle indische geluiden, geuren etc.
Het ontbijt werd op het terras opgediend want ons resort heeft geen restaurant.
Nu tot zover onze belevenissen.

We gaan straks proberen om naar Kuta te gaan naar een groot warenhuis Mata Hari en daar onze inkopen te doen.

W

• 27 September 2011 - 08:40

Ineke:

hallo kinders heb het eerste verslag gelezen ik blijf jullie volgen prettige voortzetting van jullie vacantie ik ben naar de markt geweest om de valletjes te halen de zelfde dag hingen ze al goed he? knuffel ineke

• 27 September 2011 - 16:43

Wij:

Vinden jullie het niet een schattig hotelletje, wij vonden het erg mooi en lief. Ik had dus gelijk wat betreft het ontbijt. Kun je vanaf je kamer internetten of moet je daarvoor aan de "pool" zitten.
    Hier is het nog steeds heerlijk warm.
    Kijk je nog even bij gmail?

• 29 September 2011 - 09:26

Saskia:

Leuk Bep en Bob, geniet lekker!!!