paradijselijk onderkomen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bep Lans - WaarBenJij.nu paradijselijk onderkomen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bep Lans - WaarBenJij.nu

paradijselijk onderkomen

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Bep

01 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Het is al weer een paar dagen geleden dat ik een verslag heb gemaakt. Eigenlijk valt er niet veel te melden omdat we gewoon niet veel doen. We genieten enorm van ons onderkomen. Het is een waar paradijsje. We hebben ons eigen tuintje omgeven door een natuurlijke muur van lava stenen en een heleboel planten. Het zwembad is heerlijk, het water is warmer dan lauwe thee. 's avonds wandelen we langs de "hoofdstraat" en daar vonden we zowaar een grote supermarkt Hardy's. Daar kunnen we van alles kopen. Marjon ik heb je bintang t-shirt wel gezien maar ze hadden die alleen in een maat, volgens mij veel te klein. We zoeken verder.
We zijn dinsdag met de taxi naar Kuta gegaan daar hebben ze een enorme nieuwe Mall Mata Hari. Geweldig. We hebben daar maar een klein gedeelte van gezien, dus vandaag gaan we weer en blijven we wat langer.
Gisteravond hebben we bij Rasa Senang gegeten, was wel indisch maar viel ons een beetje tegen. Wij hebben in Little Birdie heel erg lekker gegeten, dus daar gaan we wat vaker naar toe.
Jullie zien, we vermaken ons perfect. Doen weinig maar genieten enorm.
Ik ga nu proberen wat foto's te plaatsen.

• 01 Oktober 2011 - 20:41

Ineke:

leuke foto''s ik zou zeggen ga zo door
    wij hebben hier ook fantastisch weer
    ik heb al een paar keer met frank gefietst
    en we zijn naar scheveningen geweest
    groetjes en een knuf ineke

• 02 Oktober 2011 - 19:54

Saskia:

Oooooowwww, wat ziet dat er heeeelijk uit!!!