rondreis China - Reisverslag uit Peking, China van Bep Lans - WaarBenJij.nu rondreis China - Reisverslag uit Peking, China van Bep Lans - WaarBenJij.nu

rondreis China

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Bep

24 Oktober 2012 | China, Peking

Samen met zus Ineke gaan Bob en ik een rondreis maken door China. We beginnen met 5 dagen Peking (bejing). Ik hoop dat ik genoeg computers tegenkom, zodat ik jullie regelmatig op de hoogte kan houden van onze belevenissen.

  • 24 Oktober 2012 - 15:58

    Janneke Hofstra:

    Hallo iedereen en het is een verrassing voor mij dat jullie gaan naar china, en het is ook een
    mooie landen, en ik heb daar nooit geweest en het is erg andere mensen in China....
    leuk dat jullie vertrekken voor 5 dagen weg te gaan....
    Maar ik kende dat china helemaal niet goed en hoe zien daar er uit, bep????
    Maar er ben ik inderdaad erg nieuwsgierig hoe daar eruit ziet.

    Misschien kunnen jullie een paar fotootjes naar mij laten zien in China?
    Zijn daar ook een lekkere eten en drinken?
    Ik hoop het dat jullie heerlijk hebben genoten in China....
    Veel liefs van Janneke Hofstra uit Zoetermeer....

  • 24 Oktober 2012 - 16:22

    Saskia:

    Veel plezier en geniet lekker!!!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bep

Dit zijn jullie heerlijke dochters.

Actief sinds 02 April 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 22703

Voorgaande reizen:

19 September 2013 - 05 Oktober 2013

bovenop de leeuwenberg

26 Oktober 2012 - 16 November 2012

Bebobi op de Chinese muur

25 September 2011 - 17 Oktober 2011

Bali-Sanur

13 Februari 2010 - 15 Maart 2010

Even genieten van de zon in Thailand

14 April 2009 - 10 Mei 2009

dobberen op het Tobameer

Landen bezocht: